Ямпільська районна рада
Ямпільський район, Сумська область

Оголошення

Кому  потрібно декларувати доходи

В Україні триває кампанія декларування громадянами доходів, одержаних упродовж 2019 року. Утім, пунктом 179.2 статті 179 Податкового кодексу України визначено категорію громадян, яким не потрібно подавати до податкових органів річну податкову декларація про майновий стан та доходи за минулий рік (далі - Декларація).

Декларація не подається, якщо платник податків (декларант) отримував доходи:

- від операцій продажу (обміну) майна, дарування з нотаріальним посвідченням договорів, за якими був сплачений податок на доходи фізичних осіб;

- виключно від одного податкового агента незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених IV розділом ПКУ;

- від податкових агентів, що не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- у вигляді об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких вже сплачено податок, відповідно до пункту 174.3 статті 174 ПКУ.

Нагадаємо, що за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб оподатковуються, зокрема, об’єкти спадщини, які успадковують члени сім’ї першого і другого ступеня споріднення – батьки, чоловік або жінка, діти, в тому числі усиновлені (І черга);  рідні брати і сестри, бабуся, дідусь з боку матері з боку батька, внуки (ІІ черга).

Крім того, від обов'язку подання Декларації, незалежно від виду та суми отриманих доходів, звільняються платники податку, які:

- є малолітніми/неповнолітніми або недієздатними особами і при цьому перебувають на повному утриманні інших осіб (у тому числі батьків) та/або держави станом на кінець звітного податкового року;

- перебувають під арештом або є затриманими чи засудженими до позбавлення волі, перебувають у полоні або ув'язненні на території інших держав станом на кінець граничного строку подання декларації;

- перебувають у розшуку станом на кінець звітного податкового року;

- перебувають на строковій військовій службі станом на кінець звітного податкового року.

Додамо, що усі вищеперераховані категорії громадян, що не мають обов’язку подання Декларації, можуть зробити це добровільно, зокрема, для того, аби отримати податкову знижку за понесені упродовж 2019 року певні витрати. При чому зробити це вони можуть до кінця поточного року, а не тільки у період кампанії декларування, яка триватиме до 1 травня 2020 року.

Найманий працівник ФОП: прості кроки оформлення

Фізична особа — підприємець, у якої є необхідність залучити трудові ресурси, повинна виконати такі кроки.

Перший — укладання з найманим працівником трудового договору у письмовій формі. Видати наказ про прийом працівника на роботу та надіслати повідомлення до податкової інспекції за місцем реєстрації.

Після документального оформлення працівника та виконання ним обумовлених трудовим договором завдань йому нараховується та виплачується заробітна плата.

При цьому, мінімальний розмір заробітної плати є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці. Так, мінімальна заробітна плата на сьогодні становить 4 723 грн. на місяць.

З нарахованої зарплати (але не нижче мінімальної) підприємець повинен утримати та перерахувати до бюджету: 18 % податку на доходи фізичних осіб, 1,5 % військового збору, а також сплатити 22 % єдиного  внеску.

Нагадаємо: за порушення трудового законодавства передбачені значні суми штрафів. Так, штраф за допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час та виплату заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків становить на сьогодні 47,23 тис. грн. за кожного працівника щодо якого скоєно порушення.

За повторне порушення протягом двох років з дня виявлення першого порушення – штраф у розмірі 30 мінімальних зарплат (141,69 тис. грн.) за кожного працівника, щодо якого здійснено порушення. При цьому, за таке саме порушення ФОПам, які є платниками єдиного податку I–III груп, вчинене вперше, замість штрафу передбачається письмове попередження. За повторне впродовж двох років з дня виявлення порушення – штраф у розмірі 30 мінімальних зарплат (141,69 тис. грн.) за кожного працівника, щодо якого здійснено порушення.

Змінена форма податкової декларації про майновий стан і доходи

Наказом Міністерства фінансів України від 25.04.2019 №177 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року № 859» введено в дію нову форму податкової декларація про майновий стан і доходи (далі - Декларація).

Відтак, починаючи з 1 січня 2020 року, Декларація подається за новою формою, з урахуванням змін, внесених наказом № 177.

Що ж змінилось? У новій формі Декларації:

- доповнено рядок 8 декларації «Категорія платника» новим критерієм «особа, яка заявляє право на податкову знижку», який застосовується громадянами, що декларують право на податкову знижку;

- для розрахунку суми податку на доходи фізичних осіб, на яку зменшуються податкові зобов’язання при використанні права на податкову знижку, передбачено новий додаток Ф3;

- у розділі ІІ «Доходи, які включаються до загального оподатковуваного доходу» додатково виокремлено такі доходи:

рядок 10.2 – «дохід, нарахований (виплачений, наданий) у формі винагород та інших виплат відповідно до умов цивільно-правового характеру»;

рядок 10.4.1 – «дохід, отриманий від фізичної особи – орендаря, який не є податковим агентом фізичної особи – орендодавця, від надання в оренду (суборенду, емфітевзис) земельних ділянок, земельних часток (паїв), виділених або не виділених у натурі (на місцевості), які розташовані за місцезнаходженням, відмінним від податкової адреси (орендодавця)».

Додамо, що кампанія декларування – 2020 триватиме до 01 травня 2020 року. А отримати консультацію щодо заповнення Декларації можна у податковому органі за місцем реєстрації (прописки) декларанта.

Про можливості Електронного кабінету

Шосткинське управління повідомляє, що Законом України від 20 вересня 2019 року № 129-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі і послуг» до п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) додано новий підпункт 14.1.278, яким встановлено, що його користувачам – покупцям (споживачам) товарів, робіт та послуг через Електронний кабінет, який функціонує відповідно до ст. 421 ПКУ, забезпечується можливість:

-         контролю достовірності розрахункових документів, які зберігатимуться у системі обліку документів реєстраторів розрахункових операцій;

-         заповнення та подання скарг покупця щодо порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій якщо вартість товарів (робіт, послуг), які є предметом скарги, на день їх отримання покупцем (споживачем) перевищує 850 гривень;

-         отримання інформації про стан розгляду скарги покупця (споживача), про застосовані штрафні (фінансові) санкції за наслідками розгляду скарги або про причини їх незастосування податковим органом, про зарахування сум штрафних (фінансових) санкцій до бюджету, про стан виконання висновку про компенсацію частини суми штрафних (фінансових) санкцій за скаргою покупця (споживача) в обсягах та порядку, встановлених законодавством.

Включення неприбуткової установи до Реєстру неприбуткових установ та організацій: чи надсилається рішення до такої організації?

Шосткинське управління ГУ ДПС у Сумській області повідомляє, що Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня  2016 року № 440 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок № 440).

Включення неприбуткових організацій до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) здійснюється згідно з положеннями пунктів 3 – 8 Порядку № 440.

Абзацом восьмим п. 8 Порядку № 440 встановлено, що у разі відсутності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості контролюючий орган зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня отримання контролюючим органом реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, внести до Реєстру відповідний запис про включення (повторне включення) такої неприбуткової організації до Реєстру, присвоєння (зміну) ознаки неприбутковості.

У разі наявності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості або для виключення неприбуткової організації з Реєстру контролюючим органом готується відповідне рішення за формою згідно з додатком 2 до Порядку № 440 у двох примірниках, один з яких вручається такій організації у порядку, визначеному ст. 42 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), а другий залишається в контролюючому органі (абзац дев’ятий п. 8 Порядку № 440).

Враховуючи зазначене, у разі включення неприбуткової установи (організації) до Реєстру контролюючий орган вносить до Реєстру відповідний запис про включення (повторне включення) такої установи (організації) до Реєстру. При цьому рішення про включення (повторне включення) до Реєстру такій неприбутковій установі (організації) не надсилається.

З переліком неприбуткових установ (організацій), включених до Реєстру, можна ознайомитись у відкритій та приватній частинах Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС (https://cabinet.tax.gov.ua).

Програмні РРО: Яким чином надаватиметься покупцеві електронний розрахунковий документ?

Шосткинське управління Головного управління ДПС у Сумській області звертає увагу, що Законом України від 19 вересня 2019 року №128  «Про внесення змін до законів України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» встановлено, що на продавця товарів/ послуг покладається обов’язок надавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту  на повну суму проведеної операції, створений в паперовій або електронній формі.

Такий розрахунковий документ може надаватися у тому числі, але не виключно, з відтворюванням на дисплеї реєстратора розрахункових операцій чи дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій, QR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію із розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, або надсиланням електронного розрахункового документа на наданий такою особою абонентський номер або адресу електронної пошти.

У разі, якщо споживач, використовуючи мережу Інтернет, замовив товар і розрахунок за нього було здійснено з застосуванням платіжних карт Visa, MasterCard, LiqPay та інших, за умови доставки таких товарів поштою або кур’єрською службою, суб’єкт господарювання зобов’язаний видати розрахунковий документ встановленої форми (чек з реєстратора розрахункових операцій) та відповідним чином оформлений гарантійний талон.

До уваги платників ПДВ!

Шосткинське управління Головного управління ДПС у Сумській області звертає увагу платників податку на додану вартість щодо змін  в Порядку зупинення реєстрації податкової накладної. Зокрема, в новому Порядку визначено такі поняття як :

порядок автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків;

- порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН;

- порядок подання Таблиці даних платника податку;

- порядок приймання відповідних рішень Комісією контролюючого органу;

- перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника ПДВ;

- критерії ризиковості здійснення операцій;

- порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Зазначені зміни затверджено постановою Кабінету міністрів України від 11.12.2019 р. № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних». Постанова набрала чинності з 01.02.2020 року.

Деклараційна кампанія – 2020: коротко про головне

Миргородське управління  звертає увагу платників податків: з початку 2020 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2019 року.

Платник податків може обрати зручний для себе спосіб подачі податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація):

         - особисто або уповноваженою на це особою;

         - надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

         - засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу.

         Граничний термін подання декларації за звітний (податковий) 2019 рік – 30.04.2020.

         У разі надсилання декларації поштою платник податку зобов’язаний здійснити таке відправлення не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації,  а при поданні податкової декларації в електронній формі - не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.

При направленні декларації засобами електронного зв’язку громадяни можуть скористатися електронним сервісом в «Електронному кабінеті», який передбачає часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.

Водночас нагадуємо, що платники податків мають право задекларувати право на податкову знижку, відповідно до статті 166 Податкового кодексу України, шляхом подання декларації до 31.12.2020.

Щодо зберігання копій квитанцій платіжних терміналів

Пунктом 44.1 статті 44 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) встановлено обов’язок платників податків вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Також платники податків зобов’язані, зокрема, забезпечити зберігання документів, визначених пунктом 44.1 статті 44 Кодексу, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання – з передбаченого Кодексом граничного терміну подання такої звітності (пункт 44.3 статті 44 Кодексу).

Законом України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) визначено правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія його поширюється на усіх суб’єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

Згідно зі статтею 2 Закону № 265 розрахунковий документ – документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, купівлі-продажу іноземної валюти, надрукований у випадках, передбачених цим Законом, і зареєстрованим у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну.

Отже, квитанція платіжного терміналу (копія такої квитанції) не є розрахунковим документом у розумінні Закону № 265.

Загальні засади функціонування платіжних систем і систем розрахунків в Україні, поняття та загальний порядок проведення переказу коштів у межах України встановлені Законом України від 05 квітня 2001 року № 2346-ІІІ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» (далі – Закон № 2346).

Так, статтею 1 Закону № 2346 визначені терміни та поняття, які застосовуються при здійсненні розрахунків та переказу коштів, зокрема:

документ за операцією із застосуванням електронних платіжних засобів – документ, що підтверджує виконання операції із використанням електронного платіжного засобу, на підставі якого формуються відповідні документи на переказ чи зараховуються кошти на рахунки (пункт 1.5 статті 1 Закону № 2346);

електронний платіжний засіб – платіжний інструмент, який надає його держателю можливість за допомогою платіжного пристрою отримати інформацію про належні держателю кошти та ініціювати їх переказ (пункт 1.14 статті 1 Закону № 2346).

платіжний термінал – електронний пристрій, призначений для ініціювання переказу з рахунка, у тому числі видачі готівки, отримання довідкової інформації і друкування документа за операцією із застосуванням електронного платіжного засобу (пункт 1.321 статті 1 Закону № 2346).

Також Національним банком України на запит ДПС надано роз’яснення (лист від 28.11.2019 № 57-0007/62082) щодо порядку здійснення з використанням електронних платіжних засобів (далі – ЕПЗ).

Враховуючи положення Закону № 2346 та відповідно до зазначеного листа НБУ, ЕПЗ є інструментом доступу до рахунку, який використовується для ініціювання переказу коштів з рахунка платника або з відповідного рахунка банку, зокрема для оплати вартості товарів і послуг. При цьому ініціювання переказу за допомогою ЕПЗ має оформлюватися відповідними документами за операціями із застосуванням ЕПЗ (квитанція платіжного термінала).

Тобто квитанція платіжного термінала лише підтверджує ініціювання переказу коштів з рахунку держателя ЕПЗ, а не факт продажу товару (отримання послуг), тому квитанція платіжного термінала не є розрахунковим документом у розумінні Закону № 265.

Таким чином ДПС та НБУ мають однакову позицію щодо можливості віднесення квитанції платіжного термінала (копії такої квитанції) до розрахункового документа у розумінні Закону № 265.

З огляду на викладене ДПС повідомляє, що копія квитанції платіжного терміналу не є первинним документом у розумінні пункту 44.1 Кодексу, а тому на сьогодні відсутній обов’язок зберігання такої копії протягом терміну, встановленого пунктом 44.3 статті 44 Кодексу.

Просимо суб’єктів господарювання взяти зазначену інформацію до відома та використовувати при здійсненні господарської діяльності.

Пресслужба Державної податкової служби України

 

На Сумщині вдвічі збільшилось число безробітних, які започаткували власну справу

 

У 2019 році на Сумщині власну справу започаткували 80 безробітних - удвічі більше, ніж позаторік.

Про це повідомив директор Сумського обласного центру зайнятості Володимир Підлісний.

- У 2019 році на Сумщині відкрили власну справу 80 безробітних. Для відкриття бізнесових проектів їм виплачено більше 2,7 млн грн. У порівнянні з 2018 роком кількість осіб, які започаткували власну справу, зросла на 41, а сума виплачених їм на ці потреби грошей — на 1,6 млн грн, - розповів В. Підлісний.

За його інформацією, найбільш популярними сферами діяльності, у яких колишні безробітні відкрили власну справу, є торгівля, ремонт комп'ютерної та іншої побутової техніки, переробна промисловість, професійна, наукова, технічна діяльність, сільське господарство.

Податківці роз’яснюватимуть роботодавцям важливість офіційного працевлаштування найманих працівників

Представники Держпраці спільно з податківцями відповідно до доручення Прем’єр-міністра України проводитимуть посилену роз’яснювальну роботу з суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, тимчасового розміщування та організації харчування. Під час таких заходів роботодавцям розповідатимуть про неприпустимість допуску до роботи працівників без оформлення трудових відносин.

Заходи проводитимуться для підвищення відповідальності роботодавців під час виконання законодавства про працю та виявлення тих, які використовують неоформлену найману працю.

Суб’єкти господарювання після таких роз’яснювальних візитів матимуть змогу добровільно оформити всіх працівників відповідно до чинного законодавства.

Водночас звертаємо увагу, що після роз’яснювальних заходів працівниками контролюючих органів будуть проводитися перевірки зазначених суб’єктів господарювання щодо дотримання законодавства про працю. У разі виявлення порушень роботодавцям доведеться сплатити значні суми штрафів, передбачені законодавством за такі порушення.

Нагадуємо, що офіційне працевлаштування – це захист соціальних інтересів громадян, гарантування права на соціальні виплати та пенсійне забезпечення. Крім того, незадекларована праця знижує доходи державного бюджету, а отже і можливість фінансування державних програм соціального спрямування.

ДПС України

За неоформленого працівника штраф у 2020 році збільшився!

Шосткинське управління Головного управління ДПС у Сумській області нагадує, що з 01.01.2020 мінімальна заробітна плата становить 4 723 грн та у погодинному розмірі – 28,31 гривень.

Трудові відносини роботодавця із працівником розпочинаються із укладання трудового договору, який оформляється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу.

За порушення трудового законодавства юридичні та фізичні особи – підприємці, які використовують найману працю, несуть фінансову відповідальність у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати (30 х 4 723 грн = 141 690 гривень) у разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору, оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час та виплату заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску.

Норми встановлені ст. 265 Кодексу законів про працю України від 10 грудня 1971 року № 322-VIII із змінами та доповненнями.

Трудовий договір – угода роботодавця з працівником

Шосткинське управління Головного управління ДПС у Сумській області повідомляє наступне.

Відповідно до ст. 21 Кодексу законів про працю України від 10 грудня 1971 року № 322-VIII із змінами та доповненнями (далі – КЗпП), трудовий  договір – це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою:

◄ працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові;

◄ власник підприємства або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.

При укладенні трудового договору громадянин зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи.

Про ставки екологічного податку

Шосткинське управління ГУ ДПС у сумськый області нагадує, що статтями 243, 245 – 248 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлені ставки екологічного податку:

► за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (ст. 243 ПКУ);

► за скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти (ст. 245 ПКУ);

► за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах (ст. 246 ПКУ);

► за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) (ст. 247 ПКУ);

► за тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк (ст. 248 ПКУ).

Крім того, абзацом дев’ятим п. 4 розділу XIX «Прикінцеві положення» ПКУ передбачено, що Кабінет Міністрів України щорічно до 01 червня у разі необхідності вносить до Верховної Ради України проект закону про внесення змін до ПКУ щодо ставок оподаткування, визначених в абсолютних значеннях, з урахуванням індексів споживчих цін, індексів цін виробників промислової продукції, зокрема з екологічного податку.

Нагадуємо, що Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» із змінами внесені зміни, зокрема до п. 243.4 ст. 243 ПКУ, згідно з яким ставка екологічного податку за викиди двоокису вуглецю становить 10,00 гривень за 1 тонну.

Екологічний податок: новації 2019 року

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області доводить, що не є платниками екологічного податку (далі – податок) за викиди двоокису вуглецю суб’єкти, зазначені у п. 240.1 ст. 240 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), якими здійснюються такі викиди в обсязі не більше 500 тонн за рік.

У разі якщо річний обсяг викидів двоокису вуглецю перевищує 500 тонн за рік, суб’єкти зобов’язані зареєструватися платниками податку у податковому (звітному) періоді, в якому відбулося таке перевищення. Такі платники зобов’язані скласти та подати податкову звітність, нарахувати та сплатити податок за податковий (звітний) період, у якому відбулося таке перевищення, у порядку, передбаченому ПКУ.

Норми визначені новим п. 240.7 ст. 240 ПКУ відповідно до змін, внесених Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів». База оподаткування податком з 01.01.2019 за викиди двоокису вуглецю за результатами податкового (звітного) року зменшується на обсяг таких викидів у розмірі 500 тонн за рік (новий п. 242.4 ст. 242 ПКУ)
 

Як СГ визначити, чи буде він платником екоподатку за викиди двоокису вуглецю при експлуатації об'єктів, які є джерелом викидів від спалювання палива?

 

Граничний обсяг викидів двоокису вуглецю встановлено п. 240.7 ПК. Щоб звіритися із цим обсягом, потрібно провести інвентаризацію обсягу викидів у порядку, установленому законодавством.

Податківці роз'яснюють, що порядок інвентаризації викидів енергетичних установок у разі використання різних видів палива встановлено Галузевим розпорядчим документом «ГКД 34.02.305-2002 Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від енергетичних установок. Методика визначення», затвердженим наказом Міненергетики і вугільної промисловості та Мінекології і природних ресурсів від 14.04.02 р. № 359. За цією методикою розрахунковим шляхом установлено, що 500 т викидів двоокису вуглецю створюються в результаті споживання (спалювання) 260 тис. м3 природного газу або 170 т дизельного палива.

Таким чином, СГ може самостійно розрахувати обсяг викидів двоокису вуглецю за даними про фактично використане ним паливо і визначитися щодо своєї приналежності до платників екоподатку (Індивідуальна податкова консультація (далі – ІПК) ГУ ДФС у Київській області від 15.04.19 р. № 1606/ІПК/10-36-12-11-03, далі – ІПК № 1606; ЗІР, категорія 120.04). 

Нові правила застосування РРО у 2020 році

Законами України від 20.09.2019 №128-IX та 129-IX щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг, визначено можливість використовувати замість традиційних касових апаратів безкоштовні спеціальні програми, які можна буде встановити на будь-який гаджет чи смартфон. Суб’єкти господарювання зможуть протестувати программі реєстратори розрахункових операцій з січня 2020 року, а використовувати з 19 квітня.

До 01 жовтня 2020 року РРО або програмні РРО не застосовуються платниками єдиного податку другої - четвертої груп (фізичними особами - підприємцями) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень, крім тих, які здійснюють: реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту; реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров’я.

З жовтня 2020 року використання РРО стане обов’язковим (крім платників єдиного податку 1 групи) для фізичних осіб платників єдиного податку ризикових сфер діяльності – продавців ювелірних виробів, медпрепаратів і ліків, складних побутових приладів, автозапчастин, магазинів з продажу секонд-хенду, ресторанів, кафе, турагенцій, готелів. З 1 січня 2021 року використання РРО буде обов'язковим для фізичних осіб платників єдиного податку 2, 3, 4 груп незалежно від видів діяльності.

Програмний РРО: суть та термін початку застосування

Шосткинське управління Головного управління ДПС у Сумській області повідомляє, що відповідно до ст. 2 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" від 06.07.1995 №265/95-ВР (із змінами і доповненнями) в редакції Закону України від 20.09.2019 №128-IX програмний реєстратор розрахункових операцій - програмний, програмно-апаратний або програмно-технічний комплекс у вигляді технологічного та/або програмного рішення, що використовується на будь-якому пристрої та в якому фіскальні функції реалізовані через фіскальний сервер контролюючого органу і який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг), операцій з приймання готівки для подальшого переказу. Контролюючий орган забезпечує безкоштовне програмне рішення для використання суб'єктом господарювання.

Відповідно до п. 3 ст. 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" від 06.07.1995 №265/95-ВР (із змінами і доповненнями) в редакції Закону України від 20.09.2019 №128-IX суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов'язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, та/або програмні реєстратори розрахункових операцій з додержанням встановленого порядку їх застосування. Зазначена норма набуває чинності з 19 квітня 2020 року.

 

 

 

 

 

 

 

          

Відділ в Ямпільському районі Головного управління Держгеокадастру у Сумській області інформує:

Державний земельний кадастр забезпечує внесення відомостей про всі земельні ділянки. На сьогодні Державний земельний кадастр містить інформацію про сформовані та зареєстровані земельні ділянки, відомості про які внесено до нього на підставі відповідної документації із землеустрою, яка передбачена статтею 21 Закону України «Про Державний земельний кадастр».

На жаль, станом на сьогодні велика кількість відомостей про земельні ділянки, правовстановлюючі документи на які видані до 2004 року залишаються не внесеними до Державного земельного кадастру.

Варто зазначити, що відсутність відомостей про земельні ділянки в Державному земельному кадастрі призводить до негативних наслідків, в тому числі підвищується ризик неправомірних захоплень земельних ділянок з боку рейдерів.

Таким чином, громадянам в першу чергу рекомендуємо  пересвідчитись чи внесена до Державного земельного кадастру його земельна ділянка, у разі відсутності таких відомостей  забезпечити їх внесення або  виправлення. Перевірити наявність можна на Публічній кадастровій карті за посиланням https://map.land.gov.ua/kadastrova-karta. Це дозволить власникам земель сільськогосподарського призначення вільно розпоряджатись своїми земельними ділянками. Які ж є обмеження у використанні земельних ділянок без кадастрового номера? Законодавством визнаються всі права на земельні ділянки , які були зареєстровані  до 01 січня 2013 року, однак виникають проблеми , якщо така ділянка не має кадастрового номера. Такі ділянки вважаються сформованими і їх можна використовувати відповідно до цільового призначення, але здійснювати цивільно-правові угоди неможливо без присвоєння кадастрового номера.

У разі відсутності  землевпорядної документації потрібно звернутись до відповідної землевпорядної організації яка має ліцензію. З переліком таких суб’єктів можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Держгеокадастру (https://land.gov.ua) або в територіальному органі земельних ресурсів за місцем знаходження земельної ділянки.

 

Виходячи  з вище викладеного, та враховуючи підпункт 2 пункту 1 Указу Президента України від 22.07.2019 № 542/2019 «Про заходи щодо протидії рейдерству», наголошуємо на важливості внесення відомостей про земельні ділянки до Державного земельного кадастру, в тому числі відомості про ділянки  правовстановлюючі документи на які видані до 

До уваги абітурієнтів!

          

У 2019 році Національна академія статистики, обліку та аудиту (НАСАО) здійснюватиме набір на 2019/20 навчальний рік на денну та заочну форми навчання для здобуття освітніх рівней бакалавра та магістра за спеціальностями «Економіка» (спеціалізації «Економічна кібернетика», «Прикладна статистика та аналітика»), «Облік і оподаткування» (спеціалізація «Облік, аудит і оподаткування»), «Фінанси, банківська справа і страхування» та «Менеджмент» (спеціалізація «Міжнародний менеджмент»).

         Серед столичних ВНЗ економічного профілю НАСОА вирізняється досить помірною і вигідною ціною навчання. При Академії є гуртожиток для забезпечення проживання студентів з інших міст. В НАСАО діють безкоштовні підготовчі курси, випускники яких мають преференції при зарахуванні на навчання (за інших умов).

         Інформація про спеціальності та спеціалізації, форми та вартість навчання, терміни подачі документів розміщена на сайтах НАСАО – www.nasoa.edu.ua та Головного управління статистики у Сумській області    www.sumy.ukrstat.gov.ua. Інформаційні матеріали можна отримати в Академії.

         Контактні телефони в НАСОА:

  • Черушева Г.Б. (зав.відділу профорієнтаційної роботи) – (044) 484-47-73;
  • Музиченко М.В. (зав.приймальної комісії) – (044) 484-47-78.

 

Начальник Управління статистики

у Шосткинському районі                                                    Л.П.Котлярова

До уваги керівників органів управлінння освітою і закладів освіти, педагогічної, батьківської громадськості та засобів масової інформації

ДО ВІДОМА 

          КНП «Ямпільська ЦРЛ» повідомляє про наявність вакантних посад по ЛПЗ Ямпільського району станом на 05.04.2019 р.:

Шатрищенська сільська лікарська амбулаторія:

- фельдшер -1 ,0 посади;

- акушерка - 1,0 посади.

Фельдшерсько-акушерський пункт с. Княжичі:

- фельдшер -1 ,0 посади;

- акушерка - 1,0 посади.

          За рахунок НСЗУ заплановано фінансування 1,0 посади фельдшера Шатрищенської СЛА та 1,0 посади фельдшера ФАП с. Княжичі.

               За рахунок бюджетів сільських рад заплановано фінансування 1,0 посади акушерки Шатрищенської СЛА та 1,0 посади акушерки ФАП с. Княжичі.

 

       І Н Ф О Р М А Ц І Я

 

ЯМПІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СЕКТОР

Філії Державної установи «Центр пробації» у Сумській області

 

Начальник сектору

 

 

Контактні дані:

 

Менькова Світлана Володимирівна,

підполковник внутрішньої служби

_______________________________________________________

поштова адреса: вул. Заводська, 10, смт. Ямпіль, 41200

тел.: 068-543-19-11

електронна скринька: sm20_probation@ukr.net

Графік роботи:

понеділок – четвер: 09:00 – 18:00

п’ятниця: 09:00 – 16:45

обідня перерва: 13:00 – 13:45

вихідний: субота, неділя

 

Завдання і функції уповноважених органів з питань з питань пробації визначені Законом України «Про пробацію», Кримінальним, Кримінальним процесуальним, Кримінально-виконавчим кодексами України та іншими законами України.

ПРОБАЦІЯ - ЦЕ ...

  1. забезпечення безпеки  суспільства (громади) шляхом запобігання вчиненню правопорушень;
  2. надання суду інформації, що характеризує обвинувачену особу для прийняття справедливого рішення (складення досудової доповіді);
  3. організація виконання покарань, не пов'язаних з позбавленням волі;
  4. пробаційний нагляд: контроль за особою, яка вчинила правопорушення, а також допомога, спрямована на підтримку такої особи в суспільстві (консультації, мотивування до змін, сприяння у вирішенні проблемних питань);
  5. допомога особі, яка готується  до звільнення з місць позбавлення волі, в адаптації до життя в суспільстві.

 

ДО КОГО ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ПРОБАЦІЯ?

  1. особа, щодо якої складається досудова доповідь;
  2. особа, засуджена до покарання, що не пов’язане з позбавленням волі, як от: заборона обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, громадські та виправні роботи;
  3. особа, якій покарання у виді позбавлення волі замінено на покарання у виді громадських або виправних робіт;
  4. особа, звільнена з випробувальним терміном відвідбування покарання у виді позбавлення (обмеження) волі;
  5. звільнена від відбування покарання вагітна жінка та жінка, яка має дитину віком до трьох років;

особа, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі.

 

ПЕРЕВАГИ ПРОБАЦІЇ:

ДЛЯ ОСОБИ, яка вчинила правопорушення:

  1. можливість змінитись без перебування у місцях позбавлення волі (ізоляції від суспільства), підтримка на шляху до змін;
  2. збереження сімейних стосунків та зв’язків у громаді;
  3. збереження роботи та житла;
  4. позитивний соціальний ефект: особа не втрачає соціальні зв’язки та шанс створити сім’ю.

 

 

ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА (ГРОМАДИ):

  1. убезпечення громади від вчинення повторних злочинів;
  2. справедливе здійснення правосуддя: баланс між карою за вчинене правопорушення, відшкодуванням завданої шкоди та інтересами членів суспільства.

 

ДЛЯ ДЕРЖАВИ:

  1. зниження злочинності;
  2. зниження кількості ув’язнених в місцях позбавлення волі осіб;
  3. позитивний економічний ефект: утримання правопорушника у місцях позбавлення волі набагато дорожче для держави, ніж перебування на пробації; а також залишаючись у суспільстві особа не втрачає роботу та сплачує внески у держбюджет;
  4. дотримання міжнародних стандартів.

 

ВИДИ ПРОБАЦІЇ:

  1. Досудова пробація – забезпечення суду інформацією, що характеризує особу, яка обвинувачується у вчиненні правопорушення, з метою врахування обставин її життя для прийняття судом справедливого рішення про міру її відповідальності (складення досудової доповіді).
  2. Наглядова пробація - здійснення наглядових та соціально-виховних заходів: надання психологічної, консультативної та інших видів допомоги, сприяння працевлаштуванню, залучення до навчання, участь у виховних заходах та соціально-корисній діяльності, проведення індивідуально-профілактичної роботи відносно особи, до якої застосовується пробація.
  3. Пенітенціарна пробація – це допомога особі, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі у трудовому та побутовому влаштуванні за обраним нею місцем проживання, влаштування до закладів охорони здоров"я та сприяння в адаптації до життя у суспільстві.

Додатково:  Запрошуємо до співпраці небайдужих  громадян в якості волонтерів пробації.

 

До відома

 

Антикорупційний штаб

Право на реабілітаційне лікування за кошти Фонду соцстрахування має кожен працевлаштований українець

 

Правом на відновлення здоров’я за рахунок коштів Фонду соціального страхування України може скористатися кожна застрахована особа (яка сплачує таабо за яку сплачується єдиний внесок на загальнообов’язкове   страхування) у разі настання страхового випадку в період роботи .Підтвердженням потреби подальшого лікування у реабілітаційному відділенні санаторно-курортному закладу є висновок лікарсько – консультативної комісії.

Фонд соціального страхування України  фінансує медичну реабілітацію за профілями: нейрореабілітація, мязово-скелетна реабілітація, кардіо-пульмоторна реабілітація,медико-психологічна реабілітація участників АТО, реабілітація після оперативних втручань на органах зору, реабілітація при порушенні перебігу вагітності, інша (соматична)реабілітація (після оперативних  втручань на органах травлення, сечестатевої системи, жіночих статевих органах).

Аби особа отримала відновлювальне лікування , медичний заклад має поінформувати робочий орган Фонду про страховий випадок пацієнта, що має покази для проходження реабілітації.

Застрахована  особа має право вільного вибору реабілітаційного відділення санаторно – курортного закладу відповідно до показань. Тривалість відновлювального лікування залежить від медичних показань та може становити до 24 днів, який покриває 100%витрат на проходження відновлювального лікування.

 

Начальник Ямпільського відділення                                                                               О.М.Штанюк

управління виконавчої дирекції Фонду

соціального страхування України у Сумський області              

 

 

Про рекомедації Державної регуляторної служби України щодо оцінки регуляторного впливу проектів регуляторних актів на конкуренцію в рамках проведення аналізу регуляторного впливу

 

 

ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНИЙ ПРАВОПРОСВІТНИЦЬКИЙ ПРОЕКТ «Я МАЮ ПРАВО!»

З метою підвищення правової свідомості українців та інформування громадян щодо використання та захисту їхніх прав у повсякденному житті стартував загальнонаціональний правопросвітницький проект Міністерства юстиції України «Я МАЮ ПРАВО!».

В рамках проекту проводиться інформування громадян та надання практичних рекомендацій щодо захисту прав за найбільш актуальними напрямами. 

Поширення знань та освітня місія сприяє залученню громадян до правової активності та правосвідомої поведінки.

Реалізація проекту відбувається шляхом об’єднання зусиль та інфраструктури Уряду, органів Міністерства юстиції, системи надання безоплатної правової допомоги, міжнародних партнерів та інших зацікавлених сторін. 

Старт проекту відбувся 7 червня 2017. Проект презентовано Павлом Петренком та директором USAID Уейдом Уорреном в Кабінеті Міністрів України. Тривалість проекту становить 3 роки (2017–2019 роки). 

До географії проекту віднесено всі міста України, включаючи віддалені селища, де функціонують центри та бюро системи надання безоплатної правової допомоги. 

Важливим елементом проекту є створення на базі Кабінету Міністрів України моніторингової групи для системного періодичного розгляду ключових справ щодо порушення прав громадян. 

Девіз проекту: ЗНАЮ! ДІЮ! ЗАХИЩАЮ!

Знаю свої права.

Користуюсь ними і знаю, що треба робити, коли мої права порушують.

Захищаю себе згідно з законами, а держава захищає мене і мої права.

Повідомлення проекту у 2017 році

Не знаєш, як вирішити спір?

Забирають бізнес? Відбирають майно?

Вимагають хабара за іспит чи навчання?

Як оформити договір оренди землі?

Як оформити виплату субсидій?

Не сплачуєш аліменти? Наслідки.

Більше інформації про проект «Я МАЮ ПРАВО!» - на сайті prаvo.minjust.gov.ua та за номером 0 800 213 103 (єдиний контакт-центр системи надання безоплатної правової допомоги).

Ямпільське бюро правової допомоги Шосткинського місцевого  центру з надання БВПД

 

ЗВЕРНЕННЯ

Асоціація міст України та Українське Товариство Охорони
Природи запрошують Вас взяти активну участь у великому

всесвітньому святі довкілля -
акції «Чиста Україна - чиста Земля»,
яка відбудеться 15 по 18 вересня 2017 року!

<Чиста Україна - чиста Земля» - це назва української кампанії "Робімо чистим світ" ("Clean Up the World"), ініціатором і координатором проведення якої є Львівське реґіональне відділення Асоціації міст України, Всесвітній рух "Робімо чистим світ" розпочався наприкінці 80-х років за рішенням однієї людини, австралійця іяна Кєрнана, який висловив протест засміченню власного кутка світу • Сіднейської затоки. Починаючи з 1993 року ця акція стала світовою і проводилася під патронатом Програми з охорони довкілля при ООН (UNEP). На сьогоднішній день ця акція мобілізує мільйони людей із 130 країн світу. Під час акції мешканці разом виходять на спільну працю по очищенню навколишнього середовища. Дякуючи цьому міста I села стають чистіші та привабливіші. Найважливіше, що учасники вчаться щоденно дбати про довкілля.

Метою акції «Чиста Україна - чиста Земля» - є пробудження екологічної свідомості у людини та ініціювання дій громадян на користь охорони довкілля, починаючи з прибирання сміття та селективного збору відходів до виконання довготривалих екологічних програм.

Сміття та забруднення не мають кордонів. Коли щось добре діється в якомусь окремому закутку Землі, буде користь для усієї планети в цілому. Завдяки глобальним діям міжнародного руху "Clean Up the World” у вересневі дні десятки мільйонів людей різних націй, рас, світоглядів єднаються в праці для добра всього людства. Організаторами проведення акції на місцях виступають органи місцевого самоврядування, підприємства, природоохоронні й екологічні організації, відділи освіти, школи, вузи, партії, церковні громади тощо.

Але найважливіше - не стільки саме прибирання, як зміна відношення людей до рідного куточка Землі. Вони вчаться щоденно дбати про своє довкілля, вчаться відповідати за місце, де народилися, живуть і працюють. Головною темою цьогорічної акції залишається ліквідація стихійних сміттєзвалищ, запровадження селективного збору відходів в наших оселях, на робочих місцях, озеленення населених пунктів тощо ... Але перш за все пам'ятаємо: всі рішення, які приймає кожен з нас, мають вплив на довкілля!

                                                    

 

      ШУКАЄМО АКТИВНИХ ГРОМАДЯН!                         14.07.2017

           Конкурс на навчання для громадських радників

Якщо Вам небайдужий розвиток Вашої громади, Ви добре розумієте її проблеми, прагнете змін і готові виділити час на допомогу громаді, запрошуємо Вас долучитися до міжрегіональної команди громадських радників.  

У команді Ви пройдете спеціалізоване навчання з кваліфікованими тренерами, знайдете підтримку однодумців з усієї України, дізнаєтесь та навчитесь як можна ефективно направити свої зусилля на якісні зміни в житті громади. Ми пропонуємо навчання з різних питань, які можуть знадобитися раднику в громаді: безпека, фінансова грамотність, захист своїх прав, робота державних інститутів, пошук допомоги та встановлення зв’язків.

Щоб долучитися до формування команди та подати свою кандидатуру на навчання необхідно заповнити Інтернет-опитувальник (https://goo.gl/gvA6VJ) до 31 серпня 2017 року.  Тут Ви зможете вибрати зручний для себе графік навчання і розповісти про Ваш досвід та бачення змін в громаді.  Результати опитування буде опрацьовувати конкурсна комісія. Члени комісії можуть зателефонувати Вам і уточнити додаткову інформацію після отримання Ваших відповідей на запитання Інтернет-опитувальника. 

За результатами відбору Ви будете запрошені на безоплатне навчання, яке проходитиме в три етапи в період з вересня по листопад 2017 року. Організатори забезпечують проживання, харчування та відшкодування транспортних витрат. Участь в усіх етапах навчальної програми обов’язкова, випускники отримають сертифікат. Про результати відбору Ви будете повідомлені телефоном або електронною поштою, яку вкажете в опитувальнику. Якщо виникають додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся, контактний номер телефону: +38 097 128 02 10  або електронна скринька: paralegals.network@gmail.com  Також додаткову інформацію, доступ до Інтернету та, за необхідності, допомогу в заповненні опитувальника Ви зможете отримати в місцевих бюро або центрах правової допомоги та офісах Мережі правового розвитку за адресами:

Шосткинський МЦ з надання БВПД: м. Шостка, вул. Горького, 4, т. (05449)7-30-94

Структурні підрозділи Шосткинського місцевого центру:

м. Глухів, вул. Шевченка, 4. Т. (05444)7-07-12, 7-07-20, 

м. Кролевець, вул. Грушевського, 19. Т. (05453)9-52-47

м.  Середино-Буда, вул. Троїцька, 2, Т. 05451-7-10-62

смт. Ямпіль, бульвар Ювілейний, 1. Т.  05456-2-20-50

 

 

До уваги                                                                                                                                           04.05.2017

У системі БПД відтепер доступне дистанційне навчання для фахівців, які працюють з клієнтами

Із 18 квітня 2017 року в системі безоплатної правової допомоги в Україні запроваджено дистанційний навчальний курс «Робота з клієнтом», який  розроблено на основі практики надання БПД та реальних потреб у навчанні, досліджених у результаті опитування фахівців місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Курс розроблено насамперед для працівників бюро правової допомоги та відділів правової інформації та консультацій місцевих центрів. Разом із тим, навчання доступне й іншим працівникам  системи БПД та усім фахівцям поза системою, які працюють із людьми та/або цікавляться питаннями надання послуг, орієнтованих на потреби клієнтів. 

Дистанційний курс «Робота з клієнтом», створений у рамках проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги та фінансується Міністерством міжнародних справ Канади.

Для того, аби стати слухачем курсу, необхідно лише зареєструватися, перейшовши за посиланням http://e-learning.legalaid.gov.ua/

Курс складається з чотирьох модулів:

  • Орієнтаційний модуль
  • Ефективна комунікація
  • Управління емоціями
  • Управління стресом

Фахівці в системі безоплатної правової допомоги, які працюють із клієнтами, пройдуть навчальний курс уже до середини червня нинішнього року.

Дистанційний курс є постійно діючим та відкритим для всіх охочих (для нових користувачів потрібна швидка реєстрація за згаданим вище посиланням). У рамках кожного з прослуханих модулів слухач курсу проходитиме низку тестів. А наприкінці, за умови складання всіх тестів – отримає сертифікат.

Розробники навчального курсу переконані – знання, отримані у його рамках, стануть у нагоді усім, хто працює із клієнтами, та удосконалять відповідну роботу.

 

Начальник відділу «Ямпільське бюро

правової допомоги»                                                                                          Володимир Лящевський

 

 

До відома    

     З метою сприяння органам місцевого самоврядування у здобутті нових знань та обміну досвідом роботи, підвищення стандартів їх діяльності в Україні з 2012 року запроваджено проведення конкурсу «Кращі практики місцевого самоврядування».

          Міністерство регіонального розвитку, будівництва, та житлово- комунального господарства України оголосило з 03 квітня 2017 року проведення конкурсу «Кращі практики місцевого самоврядування».

          Тематика цьогорічного конкурсу наступна:

          1. Прозорість та підзвітність місцевого самоврядування.

2. Практика розвитку регіонів та громад, засновані на власних стратегіях та ресурсах.

3. Співробітництво територіальних громад.

З більш детальною інформацією з питань проведення Конкурсу звертатися за телефонами: 044-303-99-16, 044-590-47-76, а також можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Мінрегігіону за посиланням:

http:// www.minregion.gov.ua/ napryamki-diyalnosti/regional-dev/rozvytok-

mistsevoho-samovryaduvannya/konkurs//.

 

 

 

До уваги

Міжнародна організація з міграції за фінансової підтримки Європейського Союзу розпочинає проект підтримки з працевлаштування та самозайнятості внутрішньо переміщених осіб із Донецької, Луганської областей, Автономної Республіки Крим та місцевих мешканців, у тому числі учасників бойових дій та осіб, які належать до вразливих категорій населення.

Громадська організація «Професійна Ліга соціальних працівників Сумщини» розпочинає набір учасників для участі у проекті «Сприяння відбудові та сталому розв’язанню проблем ВПО та постраждалого від конфлікту населення в Україні», Програма з самозайнятості, мікропідприємництва, професійно-орієнтаційних курсів розрахована на осіб від 18 до 60 років. Участь у проекті можуть взяти ВПО та незахищені верстви населення, демобілізовані в запас воїни АТО, які не підлягають повторній мобілізації, у розподілі -75% ВПО, 25% місцевих мешканців, які проживають у Сумській області.

Про умови проекту та зразок анкети для участі у програмі, яку необхідно заповнити. Із роботи Міжнародної організації з міграції можна ознайомитись на офіційному сайті за посиланням: http://www.iom.org.ua .

 

 

Пропонуємо долучитися до Всеукраїнської благодійної акції

 «Я хочу бачити життя»

           12 акція «Серце до серця» направлена на допомогу дітям з вадами зору та на вирішення проблем забезпечення обладнанням офтальмологічних відділень дитячих лікарень України. Всі зібрані кошти будуть витрачені на закупівлю медичного обладнання для ранньої діагностики зору дітей від народження до 5 років для офтальмологічного відділення Сумської обласної дитячої лікарні.

         Діти – це наше майбутнє, а здорові діти - це майбутні сильні лідери та керівники нашої держави. Адже всім відомо, що здорове дитинство - це старт у здорове та відповідальне доросле життя, тому ми маємо рішуче направити всі сили на те, щоб попередити хворобу якісним діагностуванням на ранніх стадіях, щоб виявити вади, яких можна позбутися дитині до 1 року.

          Чому саме дитячий зір? Щороку близько 1 млн. дітей реєструється з проблемами зору. Особливо вразлива група дітей є немовлята, несвоєчасна діагностика та лікування вродженої і рано набутої патології призводить до слабкозорості або сліпоти у ранньому віці.

         Завдяки сучасним технологіям діагностики та ефективного лікування патології  органа зору у дітей, кількість інвалідів дитинства по зору за останнє десятиріччя зменшилася в два з половиною рази(з 4320 до  1500 дітей-інвалідів), тому зусилля по боротьбі зі сліпотою та слабкозорістю у дітей не є марними.

          Акція реалізовуватиметься по всій Україні, у кожній області, кожному місті та селі. Отже, запрошуємо приєднатися до благодійної акції, яка триватиме з 09 березня до 09 квітня 2017 року, шляхом:

          долучитися особисто або компанією до організації благодійних заходів та ініціативи;

        здійснити пожертву на спеціальний рахунок:

        комунальна установа Сумська обласна дитяча клінічна лікарня

        40031 м. Суми, вул. Ковпака, 22

        р/р 31551301219279

        МФО 837013

        Код 03338126 в ГУ ДКСУ у Сумській області

        Призначення платежу: для придбання обладнання для офтальмологічного відділення.

 

Запрошуємо долучитись дозагальнообласної толоки "Сумська весна - 2017"        

            Сумська обласна організація Українського  товариства охорони природи оголошує в період з 15.04.2017 по 15.05.2017 проведення місячника «Сумська весна-2017». Місячник передбачає проведення в межах Сумської області зелених толок по впорядкуванню водоохоронних зон та прибережних смуг водойм; очищенню від сміття захисних лісосмуг, лісових масивів; озеленення та очищення від сміття узбіч доріг; упорядкування парків і скверів; ліквідацію стихійних сміттєзвалищ; вивіз сміття тощо.

           Тож запрошуємо всіх керівників  підприємств, організацій та установ  Ямпільського району, а також інших небайдужих мешканців, долучитись до загальнообласної толоки.

 

До відома

                                                                                                 

   І Н Ф О Р М А Ц І Я

                                                      ЯМПІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СЕКТОР (З ПИТАНЬ ПРОБАЦІЇ)

Північно-Східного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції

Контактні дані:

 

поштова адреса: вул. Заводська, 10, смт. Ямпіль, 41200

тел., факс: 05456 2 23 85

електронна скринька: jampilkvi@ukr.net

Графік роботи:

понеділок – четвер: 09:00 – 18:00

п’ятниця: 09:00 – 16:45

обідня перерва: 13:00 – 14:00

вихідний: субота, неділя

 

ПРОБАЦІЯ – ЦЕ:

1) забезпечення безпеки суспільства (громади) шляхом запобігання вчиненню правопорушень

2) надання суду інформації, що характеризує обвинувачену особу для прийняття справедливого рішення (складення досудової доповіді)

3) організація виконання покарань, не пов'язаних з позбавленням волі

4) пробаційний нагляд: контроль за особою, яка вчинила правопорушення, а також допомога, спрямована на підтримку такої особи в суспільстві (консультації, мотивування до змін, сприяння у вирішенні проблемних питань)

5) допомога особі, яка готується  до звільнення з місць позбавлення волі, в адаптації до життя в суспільстві

 

ДО КОГО ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ПРОБАЦІЯ?

1) особа, щодо якої складається досудова доповідь, яка перебуває у кримінальному процесі

2) особа, засуджена до кримінального покарання, що не пов’язане з позбавленням волі, як от: заборона обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, громадські та виправні роботи

3) особа, якій покарання у виді позбавлення волі замінено на покарання у виді громадських або виправних робіт

4) особа, звільнена з випробувальним терміном від відбування покарання у виді позбавлення (обмеження) волі

5) звільнена від відбування покарання вагітна жінка та жінка, яка має дитину віком до трьох роківособа, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі

6) особа, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі

 

ПЕРЕВАГИ ПРОБАЦІЇ:

ДЛЯ ОСОБИ, яка вчинила правопорушення:

1) можливість змінитись без перебування у місцях позбавлення волі (ізоляції від суспільства), підтримка на шляху до змін

2) збереження сімейних стосунків та зв’язків у громаді

3) збереження роботи та житла

4) позитивний соціальний ефект: особа не втрачає соціальні зв’язки та шанс створити сім’ю

 

ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА (ГРОМАДИ):

1) убезпечення громади від вчинення повторних злочинів

2) справедливе здійснення правосуддя: баланс між карою за вчинене правопорушення, відшкодуванням завданої шкоди та інтересами членів суспільства

 

ДЛЯ ДЕРЖАВИ:

1) зниження злочинності

2) зниження кількості ув’язненихв місцях позбавлення волі осіб

3) позитивний економічний ефект: утримання правопорушника у місцях позбавлення волі набагато дорожче для держави, ніж перебування на пробації; а також залишаючись у суспільстві особа не втрачає роботу та сплачує внески у держбюджет

4) дотримання міжнародних стандартів                                                                                                     

 

ВИДИ ПРОБАЦІЇ (передбачено Законом України "Про пробацію"):

Досудова пробація – забезпечення суду інформацією, що характеризує особу, яка обвинувачується у вчиненні правопорушення, з метою врахування обставин її життя для прийняття судом справедливого рішення про міру її відповідальності (складення досудової доповіді)

Наглядова пробація – здійснення наглядових та соціально-виховних заходів: надання психологічної, консультативної та інших видів допомоги, сприяння працевлаштуванню, залучення до навчання, участь у виховних заходах та соціально-корисній діяльності, проведення індивідуально-профілактичної роботи відносно особи, до якої застосовується пробація

Пенітенціарна пробація – це допомога особі, яка готується  до звільнення з місць позбавлення волі у трудовому та побутовому влаштуванні за обраним нею місцем проживання, влаштування до закладів охорони здоров’я та сприяння в адаптації до життя у суспільстві

 

 

 

Національний конкурсу «Благодійна Україна»

 

             Всеукраїнська благодійна організація „Асоціація благодійників України” є засновником Національного конкурсу «Благодійна Україна», за підсумком якого кращих благодійників, волонтерів та меценатів країни, найефективніши доброчинні ініціативи відзначають унікальною нагородою «Ангелом добра». В благодійному середовищі цю нагороду неформально іменують благодійним «Оскаром». Конкурс за роки його проведення став знаковою подією у суспільному житті нашої країни. За чотири останні роки його проведення на адресу Оргкомітету надійшло понад 1500 заявок від благодійних і громадських організацій, установ та громадян. Чотири роки поспіль експерти «Зеленої книги української благодійності» називають конкурс найбільш ефективною і корисною подією для розвитку та промоції благодійності в Україні.

          До Наглядової ради конкурсу входять співачка, мисткиня, журналіст і громадська діячка Анжеліка Рудницька (голова Наглядової ради), лідер гурту «Мандри» Сергій Фоменко, директор видавництва «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» Іван Малкович, співачка Марина Одольська, поет Сергій Жаданов, фронтмен гурту «Антитіла» Тарас Тополя. Головою Національної експертної ради є Марина Криса, Президент Всеукраїнського фонду «Приятелі дітей».

           При підготовці та проведенні Національного конкурсу «Благодійна

Україна» Асоціація благодійників України традиційно співпрацює з державними органами влади. Співорганізатором конкурсу є Міністерство соціальної політики України, конкурс підтримують Міністерство освіти і науки, міністерство охорони здоров‘я та Міністерство культури України. Нашим постійним партнером є Державний комітет телебачення та радіомовлення України.

          У жовтні минулого року було оголошено старт нового етапу Національного конкурсу «Благодійна Україна – 2016». Переможців визначатимуть в п’ятнадцяти колективах, трьох індивідуальних і чотирьох спеціальних номінаціях. Церемонія нагородження переможців і лауреатів пройде навісні в Києві.

          Останній термін подачі заявок для участі в Національному конкурсі «Благодійна Україна – 2016»  -19 лютого 2017 року.

          Інформацію про конкурс можна отримати на його офіційному сайті www.blagoukraine.org або в Оргкомітеті конкурсу: Кваша Ольга, тел.(067) 662-47-06 електронна пошта: konkurs.blago@gmail.com

 

 

 

До відома  

     Сумський обласний центр зайнятості повідомляє, що 30.08.2016 року набирає чинності Закон України від 07.07.2016 № 1436-19 «Про внесення зміни до статті 14 Закону України «Про зайнятість населення» щодо додаткових гарантій у сприянні працевлаштуванню учасників бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення»

   Цим Законом розширено перелік категорій громадян,які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. До цієї категорії громадян віднесено осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення.  

     Слід зазначити, що ці зміни стосуються лише осіб, які зареєстровані в Державній службі зайнятості та перебувають на обліку як безробітні.

     Отримують переваги і роботодавці. Статтею 26 Закону України «Про зайнятість населення» передбачено стимулювання працевлаштування громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці, до якої належатимуть і учасники бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції. Так, роботодавцю, який за направленням державної служби зайнятості України працевлаштовує на нове робоче місце зареєстрованого безробітного, з числа учасників АТО, строком не менше, ніж на два роки, щомісяця протягом року компенсуються фактичні витрати у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

     Ці зміни прокоментував директор обласного центру зайнятості Володимир Підлісний: «Працевлаштуванню демобілізованих учасників АТО службою зайнятості приділяється окрема увага. Зокрема, це та категорія людей, яка потребує особливої уваги з точки зору адаптації до умов мирного життя та інтеграції на ринку праці. Президент підписав Закон щодо додаткових гарантій у працевлаштуванні учасників АТО і ми прогнозуємо, що ці зміни дадуть нам додаткові важелі для пришвидшення пошуку роботи демобілізованим військовослужбовцям».

 

До відома     

        3 вересня 2016 року на базі ТОВ «Горобина» м. Суми, вул. Петропавлівська, 121 відбудеться ярмарково-розважальний захід «Горобина» збирає друзів», в якому планується участь підприємницьких структур, місцевих товаровиробників, творчих колективів Сумщини. Головними інформаційними партнерами заходу виступають ТК «Академ ТV», обласна громадсько-політична газета «Сумщина» та інформаційний портал «Х-press».

          Участь у заході передбачає організаційний внесок у розмірі 100 гривень

(представникам бюджетних організацій безкоштовно), розміщення реклами (банери, стенди і т.д.) – 100 гривень.

         Бажаючих взяти участь у зазначеному заході просимо повідомити Ямпільську районну раду до 01.09.2016, тел. 2-12-13 ,2-10-12.

 

 

До відома

             Особливості державної реєстрації громадських організацій через фронт-офіси

 

     Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17.06.2016 року №1717/5 «Про затвердження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» (додається), Шосткинський  місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги здійснює функцію прийняття та видачі документів щодо державної реєстрації громадських формувань, як фронт-офіси. Таким чином полегшується доступ громадян до адміністративних послуг.

          Наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 року №359/5 затверджено Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі – Порядок), розділом III якого врегульовано особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через фронт-офіси. Порядком передбачено, що державна реєстрація може проводитись за заявою заявника шляхом звернення до фронт-офісів, тобто до центрів надання адміністративних послуг, утворених відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» або центрів безоплатної вторинної правової допомоги що забезпечують прийняття та видачу документів під час державної реєстрації.

      У разі, коли відповідно до Закону державна реєстрація проводиться Міністерством юстиції України та його територіальними органами, уповноважена особа відповідного центру надання адміністративних послуг чи Місцевого центру протягом трьох робочих днів надсилає заяву та оригінали документів для державної реєстрації Міністерству юстиції України або його територіальному органу.

        Державний реєстратор до моменту надходження таких документів для державної реєстрації у паперовій формі використовує електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування, що долучені до відповідної заяви.

        Документи, що потребують усунення підстав для зупинення розгляду документів, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) уповноваженою особою фронт-офісу, що забезпечувала прийняття, зберігання та видачу документів для державної реєстрації, заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення за описом, сформованим за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру.

        Враховуючи викладене, для подання заяви щодо проведення державної реєстрації громадських формувань слід звертатись до фронт-офісів – тобто до Місцевих центрів з надання БВПД чи до центрів надання адміністративних послуг, утворених відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги»

 

Директор Шосткинського місцевого                                      М.В. Гудіма

центру з надання БВПД

 

 

До відома

 

          Згідно з наказом Фонду державного майна України «Про перелік об’єктів, що підлягають приватизації» від 08.08.2014 № 2127, Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Сумській області здійснюється підготовка до продажу об’єкта державної власності - адмінбудівля з надвірними будівлями та спорудами загальною площею 171,1 кв. м., разом із земельною ділянкою, що обліковується на балансі територіального управління Державної судової адміністрації України в Сумській області, розташованого за адресою:           пров. Пролетарський, 10, смт Ямпіль, Сумська область.

          За консультацією звертатись до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Сумській області за адресою:                                      вул. Харківська, 30/1, м. Суми, 400024, тел./факс (0542) 36-11-33, 36-12-34