Ямпільська районна рада
Ямпільський район, Сумська область

Оголошення

 

ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНИЙ ПРАВОПРОСВІТНИЦЬКИЙ ПРОЕКТ «Я МАЮ ПРАВО!»

З метою підвищення правової свідомості українців та інформування громадян щодо використання та захисту їхніх прав у повсякденному житті стартував загальнонаціональний правопросвітницький проект Міністерства юстиції України «Я МАЮ ПРАВО!».

В рамках проекту проводиться інформування громадян та надання практичних рекомендацій щодо захисту прав за найбільш актуальними напрямами. 

Поширення знань та освітня місія сприяє залученню громадян до правової активності та правосвідомої поведінки.

Реалізація проекту відбувається шляхом об’єднання зусиль та інфраструктури Уряду, органів Міністерства юстиції, системи надання безоплатної правової допомоги, міжнародних партнерів та інших зацікавлених сторін. 

Старт проекту відбувся 7 червня 2017. Проект презентовано Павлом Петренком та директором USAID Уейдом Уорреном в Кабінеті Міністрів України. Тривалість проекту становить 3 роки (2017–2019 роки). 

До географії проекту віднесено всі міста України, включаючи віддалені селища, де функціонують центри та бюро системи надання безоплатної правової допомоги. 

Важливим елементом проекту є створення на базі Кабінету Міністрів України моніторингової групи для системного періодичного розгляду ключових справ щодо порушення прав громадян. 

Девіз проекту: ЗНАЮ! ДІЮ! ЗАХИЩАЮ!

Знаю свої права.

Користуюсь ними і знаю, що треба робити, коли мої права порушують.

Захищаю себе згідно з законами, а держава захищає мене і мої права.

Повідомлення проекту у 2017 році

Не знаєш, як вирішити спір?

Забирають бізнес? Відбирають майно?

Вимагають хабара за іспит чи навчання?

Як оформити договір оренди землі?

Як оформити виплату субсидій?

Не сплачуєш аліменти? Наслідки.

Більше інформації про проект «Я МАЮ ПРАВО!» - на сайті prаvo.minjust.gov.ua та за номером 0 800 213 103 (єдиний контакт-центр системи надання безоплатної правової допомоги).

Ямпільське бюро правової допомоги Шосткинського місцевого  центру з надання БВПД

 

ЗВЕРНЕННЯ

Асоціація міст України та Українське Товариство Охорони
Природи запрошують Вас взяти активну участь у великому

всесвітньому святі довкілля -
акції «Чиста Україна - чиста Земля»,
яка відбудеться 15 по 18 вересня 2017 року!

<Чиста Україна - чиста Земля» - це назва української кампанії "Робімо чистим світ" ("Clean Up the World"), ініціатором і координатором проведення якої є Львівське реґіональне відділення Асоціації міст України, Всесвітній рух "Робімо чистим світ" розпочався наприкінці 80-х років за рішенням однієї людини, австралійця іяна Кєрнана, який висловив протест засміченню власного кутка світу • Сіднейської затоки. Починаючи з 1993 року ця акція стала світовою і проводилася під патронатом Програми з охорони довкілля при ООН (UNEP). На сьогоднішній день ця акція мобілізує мільйони людей із 130 країн світу. Під час акції мешканці разом виходять на спільну працю по очищенню навколишнього середовища. Дякуючи цьому міста I села стають чистіші та привабливіші. Найважливіше, що учасники вчаться щоденно дбати про довкілля.

Метою акції «Чиста Україна - чиста Земля» - є пробудження екологічної свідомості у людини та ініціювання дій громадян на користь охорони довкілля, починаючи з прибирання сміття та селективного збору відходів до виконання довготривалих екологічних програм.

Сміття та забруднення не мають кордонів. Коли щось добре діється в якомусь окремому закутку Землі, буде користь для усієї планети в цілому. Завдяки глобальним діям міжнародного руху "Clean Up the World” у вересневі дні десятки мільйонів людей різних націй, рас, світоглядів єднаються в праці для добра всього людства. Організаторами проведення акції на місцях виступають органи місцевого самоврядування, підприємства, природоохоронні й екологічні організації, відділи освіти, школи, вузи, партії, церковні громади тощо.

Але найважливіше - не стільки саме прибирання, як зміна відношення людей до рідного куточка Землі. Вони вчаться щоденно дбати про своє довкілля, вчаться відповідати за місце, де народилися, живуть і працюють. Головною темою цьогорічної акції залишається ліквідація стихійних сміттєзвалищ, запровадження селективного збору відходів в наших оселях, на робочих місцях, озеленення населених пунктів тощо ... Але перш за все пам'ятаємо: всі рішення, які приймає кожен з нас, мають вплив на довкілля!

                                                    

 

      ШУКАЄМО АКТИВНИХ ГРОМАДЯН!                         14.07.2017

           Конкурс на навчання для громадських радників

Якщо Вам небайдужий розвиток Вашої громади, Ви добре розумієте її проблеми, прагнете змін і готові виділити час на допомогу громаді, запрошуємо Вас долучитися до міжрегіональної команди громадських радників.  

У команді Ви пройдете спеціалізоване навчання з кваліфікованими тренерами, знайдете підтримку однодумців з усієї України, дізнаєтесь та навчитесь як можна ефективно направити свої зусилля на якісні зміни в житті громади. Ми пропонуємо навчання з різних питань, які можуть знадобитися раднику в громаді: безпека, фінансова грамотність, захист своїх прав, робота державних інститутів, пошук допомоги та встановлення зв’язків.

Щоб долучитися до формування команди та подати свою кандидатуру на навчання необхідно заповнити Інтернет-опитувальник (https://goo.gl/gvA6VJ) до 31 серпня 2017 року.  Тут Ви зможете вибрати зручний для себе графік навчання і розповісти про Ваш досвід та бачення змін в громаді.  Результати опитування буде опрацьовувати конкурсна комісія. Члени комісії можуть зателефонувати Вам і уточнити додаткову інформацію після отримання Ваших відповідей на запитання Інтернет-опитувальника. 

За результатами відбору Ви будете запрошені на безоплатне навчання, яке проходитиме в три етапи в період з вересня по листопад 2017 року. Організатори забезпечують проживання, харчування та відшкодування транспортних витрат. Участь в усіх етапах навчальної програми обов’язкова, випускники отримають сертифікат. Про результати відбору Ви будете повідомлені телефоном або електронною поштою, яку вкажете в опитувальнику. Якщо виникають додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся, контактний номер телефону: +38 097 128 02 10  або електронна скринька: paralegals.network@gmail.com  Також додаткову інформацію, доступ до Інтернету та, за необхідності, допомогу в заповненні опитувальника Ви зможете отримати в місцевих бюро або центрах правової допомоги та офісах Мережі правового розвитку за адресами:

Шосткинський МЦ з надання БВПД: м. Шостка, вул. Горького, 4, т. (05449)7-30-94

Структурні підрозділи Шосткинського місцевого центру:

м. Глухів, вул. Шевченка, 4. Т. (05444)7-07-12, 7-07-20, 

м. Кролевець, вул. Грушевського, 19. Т. (05453)9-52-47

м.  Середино-Буда, вул. Троїцька, 2, Т. 05451-7-10-62

смт. Ямпіль, бульвар Ювілейний, 1. Т.  05456-2-20-50

 

 

До уваги                                                                                                                                           04.05.2017

У системі БПД відтепер доступне дистанційне навчання для фахівців, які працюють з клієнтами

Із 18 квітня 2017 року в системі безоплатної правової допомоги в Україні запроваджено дистанційний навчальний курс «Робота з клієнтом», який  розроблено на основі практики надання БПД та реальних потреб у навчанні, досліджених у результаті опитування фахівців місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Курс розроблено насамперед для працівників бюро правової допомоги та відділів правової інформації та консультацій місцевих центрів. Разом із тим, навчання доступне й іншим працівникам  системи БПД та усім фахівцям поза системою, які працюють із людьми та/або цікавляться питаннями надання послуг, орієнтованих на потреби клієнтів. 

Дистанційний курс «Робота з клієнтом», створений у рамках проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги та фінансується Міністерством міжнародних справ Канади.

Для того, аби стати слухачем курсу, необхідно лише зареєструватися, перейшовши за посиланням http://e-learning.legalaid.gov.ua/

Курс складається з чотирьох модулів:

  • Орієнтаційний модуль
  • Ефективна комунікація
  • Управління емоціями
  • Управління стресом

Фахівці в системі безоплатної правової допомоги, які працюють із клієнтами, пройдуть навчальний курс уже до середини червня нинішнього року.

Дистанційний курс є постійно діючим та відкритим для всіх охочих (для нових користувачів потрібна швидка реєстрація за згаданим вище посиланням). У рамках кожного з прослуханих модулів слухач курсу проходитиме низку тестів. А наприкінці, за умови складання всіх тестів – отримає сертифікат.

Розробники навчального курсу переконані – знання, отримані у його рамках, стануть у нагоді усім, хто працює із клієнтами, та удосконалять відповідну роботу.

 

Начальник відділу «Ямпільське бюро

правової допомоги»                                                                                          Володимир Лящевський

 

 

До відома    

     З метою сприяння органам місцевого самоврядування у здобутті нових знань та обміну досвідом роботи, підвищення стандартів їх діяльності в Україні з 2012 року запроваджено проведення конкурсу «Кращі практики місцевого самоврядування».

          Міністерство регіонального розвитку, будівництва, та житлово- комунального господарства України оголосило з 03 квітня 2017 року проведення конкурсу «Кращі практики місцевого самоврядування».

          Тематика цьогорічного конкурсу наступна:

          1. Прозорість та підзвітність місцевого самоврядування.

2. Практика розвитку регіонів та громад, засновані на власних стратегіях та ресурсах.

3. Співробітництво територіальних громад.

З більш детальною інформацією з питань проведення Конкурсу звертатися за телефонами: 044-303-99-16, 044-590-47-76, а також можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Мінрегігіону за посиланням:

http:// www.minregion.gov.ua/ napryamki-diyalnosti/regional-dev/rozvytok-

mistsevoho-samovryaduvannya/konkurs//.

 

 

 

До уваги

Міжнародна організація з міграції за фінансової підтримки Європейського Союзу розпочинає проект підтримки з працевлаштування та самозайнятості внутрішньо переміщених осіб із Донецької, Луганської областей, Автономної Республіки Крим та місцевих мешканців, у тому числі учасників бойових дій та осіб, які належать до вразливих категорій населення.

Громадська організація «Професійна Ліга соціальних працівників Сумщини» розпочинає набір учасників для участі у проекті «Сприяння відбудові та сталому розв’язанню проблем ВПО та постраждалого від конфлікту населення в Україні», Програма з самозайнятості, мікропідприємництва, професійно-орієнтаційних курсів розрахована на осіб від 18 до 60 років. Участь у проекті можуть взяти ВПО та незахищені верстви населення, демобілізовані в запас воїни АТО, які не підлягають повторній мобілізації, у розподілі -75% ВПО, 25% місцевих мешканців, які проживають у Сумській області.

Про умови проекту та зразок анкети для участі у програмі, яку необхідно заповнити. Із роботи Міжнародної організації з міграції можна ознайомитись на офіційному сайті за посиланням: http://www.iom.org.ua .

 

 

Пропонуємо долучитися до Всеукраїнської благодійної акції

 «Я хочу бачити життя»

           12 акція «Серце до серця» направлена на допомогу дітям з вадами зору та на вирішення проблем забезпечення обладнанням офтальмологічних відділень дитячих лікарень України. Всі зібрані кошти будуть витрачені на закупівлю медичного обладнання для ранньої діагностики зору дітей від народження до 5 років для офтальмологічного відділення Сумської обласної дитячої лікарні.

         Діти – це наше майбутнє, а здорові діти - це майбутні сильні лідери та керівники нашої держави. Адже всім відомо, що здорове дитинство - це старт у здорове та відповідальне доросле життя, тому ми маємо рішуче направити всі сили на те, щоб попередити хворобу якісним діагностуванням на ранніх стадіях, щоб виявити вади, яких можна позбутися дитині до 1 року.

          Чому саме дитячий зір? Щороку близько 1 млн. дітей реєструється з проблемами зору. Особливо вразлива група дітей є немовлята, несвоєчасна діагностика та лікування вродженої і рано набутої патології призводить до слабкозорості або сліпоти у ранньому віці.

         Завдяки сучасним технологіям діагностики та ефективного лікування патології  органа зору у дітей, кількість інвалідів дитинства по зору за останнє десятиріччя зменшилася в два з половиною рази(з 4320 до  1500 дітей-інвалідів), тому зусилля по боротьбі зі сліпотою та слабкозорістю у дітей не є марними.

          Акція реалізовуватиметься по всій Україні, у кожній області, кожному місті та селі. Отже, запрошуємо приєднатися до благодійної акції, яка триватиме з 09 березня до 09 квітня 2017 року, шляхом:

          долучитися особисто або компанією до організації благодійних заходів та ініціативи;

        здійснити пожертву на спеціальний рахунок:

        комунальна установа Сумська обласна дитяча клінічна лікарня

        40031 м. Суми, вул. Ковпака, 22

        р/р 31551301219279

        МФО 837013

        Код 03338126 в ГУ ДКСУ у Сумській області

        Призначення платежу: для придбання обладнання для офтальмологічного відділення.

 

Запрошуємо долучитись дозагальнообласної толоки "Сумська весна - 2017"        

            Сумська обласна організація Українського  товариства охорони природи оголошує в період з 15.04.2017 по 15.05.2017 проведення місячника «Сумська весна-2017». Місячник передбачає проведення в межах Сумської області зелених толок по впорядкуванню водоохоронних зон та прибережних смуг водойм; очищенню від сміття захисних лісосмуг, лісових масивів; озеленення та очищення від сміття узбіч доріг; упорядкування парків і скверів; ліквідацію стихійних сміттєзвалищ; вивіз сміття тощо.

           Тож запрошуємо всіх керівників  підприємств, організацій та установ  Ямпільського району, а також інших небайдужих мешканців, долучитись до загальнообласної толоки.

 

До відома

                                                                                                 

   І Н Ф О Р М А Ц І Я

                                                      ЯМПІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СЕКТОР (З ПИТАНЬ ПРОБАЦІЇ)

Північно-Східного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції

Контактні дані:

 

поштова адреса: вул. Заводська, 10, смт. Ямпіль, 41200

тел., факс: 05456 2 23 85

електронна скринька: jampilkvi@ukr.net

Графік роботи:

понеділок – четвер: 09:00 – 18:00

п’ятниця: 09:00 – 16:45

обідня перерва: 13:00 – 14:00

вихідний: субота, неділя

 

ПРОБАЦІЯ – ЦЕ:

1) забезпечення безпеки суспільства (громади) шляхом запобігання вчиненню правопорушень

2) надання суду інформації, що характеризує обвинувачену особу для прийняття справедливого рішення (складення досудової доповіді)

3) організація виконання покарань, не пов'язаних з позбавленням волі

4) пробаційний нагляд: контроль за особою, яка вчинила правопорушення, а також допомога, спрямована на підтримку такої особи в суспільстві (консультації, мотивування до змін, сприяння у вирішенні проблемних питань)

5) допомога особі, яка готується  до звільнення з місць позбавлення волі, в адаптації до життя в суспільстві

 

ДО КОГО ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ПРОБАЦІЯ?

1) особа, щодо якої складається досудова доповідь, яка перебуває у кримінальному процесі

2) особа, засуджена до кримінального покарання, що не пов’язане з позбавленням волі, як от: заборона обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, громадські та виправні роботи

3) особа, якій покарання у виді позбавлення волі замінено на покарання у виді громадських або виправних робіт

4) особа, звільнена з випробувальним терміном від відбування покарання у виді позбавлення (обмеження) волі

5) звільнена від відбування покарання вагітна жінка та жінка, яка має дитину віком до трьох роківособа, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі

6) особа, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі

 

ПЕРЕВАГИ ПРОБАЦІЇ:

ДЛЯ ОСОБИ, яка вчинила правопорушення:

1) можливість змінитись без перебування у місцях позбавлення волі (ізоляції від суспільства), підтримка на шляху до змін

2) збереження сімейних стосунків та зв’язків у громаді

3) збереження роботи та житла

4) позитивний соціальний ефект: особа не втрачає соціальні зв’язки та шанс створити сім’ю

 

ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА (ГРОМАДИ):

1) убезпечення громади від вчинення повторних злочинів

2) справедливе здійснення правосуддя: баланс між карою за вчинене правопорушення, відшкодуванням завданої шкоди та інтересами членів суспільства

 

ДЛЯ ДЕРЖАВИ:

1) зниження злочинності

2) зниження кількості ув’язненихв місцях позбавлення волі осіб

3) позитивний економічний ефект: утримання правопорушника у місцях позбавлення волі набагато дорожче для держави, ніж перебування на пробації; а також залишаючись у суспільстві особа не втрачає роботу та сплачує внески у держбюджет

4) дотримання міжнародних стандартів                                                                                                     

 

ВИДИ ПРОБАЦІЇ (передбачено Законом України "Про пробацію"):

Досудова пробація – забезпечення суду інформацією, що характеризує особу, яка обвинувачується у вчиненні правопорушення, з метою врахування обставин її життя для прийняття судом справедливого рішення про міру її відповідальності (складення досудової доповіді)

Наглядова пробація – здійснення наглядових та соціально-виховних заходів: надання психологічної, консультативної та інших видів допомоги, сприяння працевлаштуванню, залучення до навчання, участь у виховних заходах та соціально-корисній діяльності, проведення індивідуально-профілактичної роботи відносно особи, до якої застосовується пробація

Пенітенціарна пробація – це допомога особі, яка готується  до звільнення з місць позбавлення волі у трудовому та побутовому влаштуванні за обраним нею місцем проживання, влаштування до закладів охорони здоров’я та сприяння в адаптації до життя у суспільстві

 

 

 

Національний конкурсу «Благодійна Україна»

 

             Всеукраїнська благодійна організація „Асоціація благодійників України” є засновником Національного конкурсу «Благодійна Україна», за підсумком якого кращих благодійників, волонтерів та меценатів країни, найефективніши доброчинні ініціативи відзначають унікальною нагородою «Ангелом добра». В благодійному середовищі цю нагороду неформально іменують благодійним «Оскаром». Конкурс за роки його проведення став знаковою подією у суспільному житті нашої країни. За чотири останні роки його проведення на адресу Оргкомітету надійшло понад 1500 заявок від благодійних і громадських організацій, установ та громадян. Чотири роки поспіль експерти «Зеленої книги української благодійності» називають конкурс найбільш ефективною і корисною подією для розвитку та промоції благодійності в Україні.

          До Наглядової ради конкурсу входять співачка, мисткиня, журналіст і громадська діячка Анжеліка Рудницька (голова Наглядової ради), лідер гурту «Мандри» Сергій Фоменко, директор видавництва «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» Іван Малкович, співачка Марина Одольська, поет Сергій Жаданов, фронтмен гурту «Антитіла» Тарас Тополя. Головою Національної експертної ради є Марина Криса, Президент Всеукраїнського фонду «Приятелі дітей».

           При підготовці та проведенні Національного конкурсу «Благодійна

Україна» Асоціація благодійників України традиційно співпрацює з державними органами влади. Співорганізатором конкурсу є Міністерство соціальної політики України, конкурс підтримують Міністерство освіти і науки, міністерство охорони здоров‘я та Міністерство культури України. Нашим постійним партнером є Державний комітет телебачення та радіомовлення України.

          У жовтні минулого року було оголошено старт нового етапу Національного конкурсу «Благодійна Україна – 2016». Переможців визначатимуть в п’ятнадцяти колективах, трьох індивідуальних і чотирьох спеціальних номінаціях. Церемонія нагородження переможців і лауреатів пройде навісні в Києві.

          Останній термін подачі заявок для участі в Національному конкурсі «Благодійна Україна – 2016»  -19 лютого 2017 року.

          Інформацію про конкурс можна отримати на його офіційному сайті www.blagoukraine.org або в Оргкомітеті конкурсу: Кваша Ольга, тел.(067) 662-47-06 електронна пошта: konkurs.blago@gmail.com

 

 

 

До відома  

     Сумський обласний центр зайнятості повідомляє, що 30.08.2016 року набирає чинності Закон України від 07.07.2016 № 1436-19 «Про внесення зміни до статті 14 Закону України «Про зайнятість населення» щодо додаткових гарантій у сприянні працевлаштуванню учасників бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення»

   Цим Законом розширено перелік категорій громадян,які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. До цієї категорії громадян віднесено осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення.  

     Слід зазначити, що ці зміни стосуються лише осіб, які зареєстровані в Державній службі зайнятості та перебувають на обліку як безробітні.

     Отримують переваги і роботодавці. Статтею 26 Закону України «Про зайнятість населення» передбачено стимулювання працевлаштування громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці, до якої належатимуть і учасники бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції. Так, роботодавцю, який за направленням державної служби зайнятості України працевлаштовує на нове робоче місце зареєстрованого безробітного, з числа учасників АТО, строком не менше, ніж на два роки, щомісяця протягом року компенсуються фактичні витрати у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

     Ці зміни прокоментував директор обласного центру зайнятості Володимир Підлісний: «Працевлаштуванню демобілізованих учасників АТО службою зайнятості приділяється окрема увага. Зокрема, це та категорія людей, яка потребує особливої уваги з точки зору адаптації до умов мирного життя та інтеграції на ринку праці. Президент підписав Закон щодо додаткових гарантій у працевлаштуванні учасників АТО і ми прогнозуємо, що ці зміни дадуть нам додаткові важелі для пришвидшення пошуку роботи демобілізованим військовослужбовцям».

 

До відома     

        3 вересня 2016 року на базі ТОВ «Горобина» м. Суми, вул. Петропавлівська, 121 відбудеться ярмарково-розважальний захід «Горобина» збирає друзів», в якому планується участь підприємницьких структур, місцевих товаровиробників, творчих колективів Сумщини. Головними інформаційними партнерами заходу виступають ТК «Академ ТV», обласна громадсько-політична газета «Сумщина» та інформаційний портал «Х-press».

          Участь у заході передбачає організаційний внесок у розмірі 100 гривень

(представникам бюджетних організацій безкоштовно), розміщення реклами (банери, стенди і т.д.) – 100 гривень.

         Бажаючих взяти участь у зазначеному заході просимо повідомити Ямпільську районну раду до 01.09.2016, тел. 2-12-13 ,2-10-12.

 

 

До відома

             Особливості державної реєстрації громадських організацій через фронт-офіси

 

     Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17.06.2016 року №1717/5 «Про затвердження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» (додається), Шосткинський  місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги здійснює функцію прийняття та видачі документів щодо державної реєстрації громадських формувань, як фронт-офіси. Таким чином полегшується доступ громадян до адміністративних послуг.

          Наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 року №359/5 затверджено Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі – Порядок), розділом III якого врегульовано особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через фронт-офіси. Порядком передбачено, що державна реєстрація може проводитись за заявою заявника шляхом звернення до фронт-офісів, тобто до центрів надання адміністративних послуг, утворених відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» або центрів безоплатної вторинної правової допомоги що забезпечують прийняття та видачу документів під час державної реєстрації.

      У разі, коли відповідно до Закону державна реєстрація проводиться Міністерством юстиції України та його територіальними органами, уповноважена особа відповідного центру надання адміністративних послуг чи Місцевого центру протягом трьох робочих днів надсилає заяву та оригінали документів для державної реєстрації Міністерству юстиції України або його територіальному органу.

        Державний реєстратор до моменту надходження таких документів для державної реєстрації у паперовій формі використовує електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування, що долучені до відповідної заяви.

        Документи, що потребують усунення підстав для зупинення розгляду документів, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) уповноваженою особою фронт-офісу, що забезпечувала прийняття, зберігання та видачу документів для державної реєстрації, заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення за описом, сформованим за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру.

        Враховуючи викладене, для подання заяви щодо проведення державної реєстрації громадських формувань слід звертатись до фронт-офісів – тобто до Місцевих центрів з надання БВПД чи до центрів надання адміністративних послуг, утворених відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги»

 

Директор Шосткинського місцевого                                      М.В. Гудіма

центру з надання БВПД

 

 

До відома

 

          Згідно з наказом Фонду державного майна України «Про перелік об’єктів, що підлягають приватизації» від 08.08.2014 № 2127, Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Сумській області здійснюється підготовка до продажу об’єкта державної власності - адмінбудівля з надвірними будівлями та спорудами загальною площею 171,1 кв. м., разом із земельною ділянкою, що обліковується на балансі територіального управління Державної судової адміністрації України в Сумській області, розташованого за адресою:           пров. Пролетарський, 10, смт Ямпіль, Сумська область.

          За консультацією звертатись до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Сумській області за адресою:                                      вул. Харківська, 30/1, м. Суми, 400024, тел./факс (0542) 36-11-33, 36-12-34

 

До відома

Шосткинський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги здійснюватиме функції прийняття та видачі документів щодо державної реєстрації громадських формувань

В Україні запроваджується пілотний проект у сфері державної реєстрації громадських формувань. Метою проекту є забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Спрощення подачі документів для реєстрації громадських об'єднань–ще одне нововведення від Міністерства юстиції, яке чекає на українців уже з середини липня.

Відповідно до наказу Мін'юсту «Про запровадженняпiлотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» від 17 червня 2016 року №1717/5, подати документи про реєстрацію громадських об'єднань можна буде не лише до обласних управлінь юстиції, а й до майже 100 центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги по всій країні.

Важливо, що нові функції, які отримають центри, дадуть змогу мешканцям області реєструвати громадські організації на місцях. Так, з середини липня Шосткинський місцевий центр з надання БВПД. здійснюватиме функцію прийняття та видачі документів щодо державної реєстрації громадських формувань. Територія обслуговування населення – Сумська область.

 

 

В разі отримання інформації щодо реєстрації громадських формувань та виникнення питань правового характеру кожен може звернутися до Шосткинського місцевого центру з надання БВПД за адресою: м. Шостка, вул. Горького, 4,тел. (05449)7-30-94, 7-28-05, 0-800-213-103 (гаряча лінія)

 

 

 

До відома

Сумський національний аграрний університет розпочав набір 2016 року на заочну форму навчання за освітньо-кваліфікаційними рівнями "Спеціаліст" та освітнім ступенем "Магістр".

Прийом документів проводиться з 13 по27 червня 2016 року. Вступні випробування з 29 червня по 2 липня 2016 року.

Перелік спеціальностей за якими здійснюється підготовка фахівців та вартість навчання у Сумському національному аграрному університету (лiцензiя серія АЕ №458731 від 28.07.2014 року)

 

Спеціальність

ОКР «Спеціаліст», грн*

ОС «Магістр», грн*

1

Право

12000

х

2

Облік і оподаткування

6500

8000

3

Менеджмент

6500

8000

4

Публічне управління та адміністрування

6500

8000

5

Фінанси, банківська справа та страхування

6500

8000

6

Економіка

6500

8000

7

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

6500

8000

8

Маркетинг

х

8000

9

Агроінженерія

5100

6800

10

Будівництво та цивільна інженерія

5100

6800

11

Харчові технології

5100

6800

12

Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка

5100

6800

13

Геодезія та землеустрій

5100

х

14

Садово-паркове господарство

5000

6500

15

Агрономія

5000

6500

16

Технологія виробництва продукції тваринництва

5000

6500

* за ввесь термін навчання

 

Контактна інформація

 

№п/п

ПІП

Посада

Телефон

1

Сергієнко

Віктор Олександрович

Помічник проректора з науково-педагогічної та навчальної роботи

(0542) 70-11-91,

050-163-90-55

viktorsymu@ukr.net

2

Калашнік

Олександр Миколайович

Відповідальний секретар приймальної комісії

(0542) 70-11-58

(0542) 62-78-17

 pk_snau@ukr.net

3

Коваленко

Ігор Миколайович

Декан факультету агротехнологій та природокористування

(0542) 70-11-54, kovalenko_977@ukr.net

4

Довжик

Михайло Якович

Декан інженерно-технологічного факультету

(0542) 70-11-40, dovgukm@yandex.ru

5

Нагорний

Микола Васильович

Декан будівельного факультету

(0542) 70-11-86, stroifakultet@yandex.ru

6

Радчук

Олег Володимирович

Декан факультету харчових технологій

(0542) 70-11-02, radchuk_@i.ua

7

Опара

Віктор Олексійович

В.о. декана біолого-технологічного факультету

(0542) 70-10-89 f_bt@sau.sumy.ua

8

Нечипоренко

Олександр Леонідович

Декан факультету ветеринарної медицини

(0542) 70-11-33, alexnechiporenko_64@mail.ru

9

Запара

Світлана Іванівна

Декан юридичного факультету

(0542) 70-10-46, zapara2007@ukr.net

10

Строченко

Наталія Іванівна

Декан факультету економіки і менеджменту

(0542) 70-11-60, i_econom@mail.ru

 

 

 

Координаційний центр з надання правової допомоги оголошує конкурс з відбору кандидатів на посади начальників та/або заступників начальників Ямпільськогобюро правової допомоги

Переглянути наказ Координаційного центру №25 від 31.03.2016 «Про проведення конкурсу з відбору кандидатів на посади керівників бюро правової допомоги»

Організаційне та методичне забезпечення проведення конкурсу у Сумській області здійснює Координаційний центр з надання правової допомоги та Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області.

Вимоги до претендентів:

- вища юридична освіта не нижче першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;
- вільне володіння українською мовою;
- доброчесність, толерантність;
- спроможність до усної та письмової ефективної комунікації;
- аналітичне мислення, спроможність швидко орієнтуватися і шукати необхідну інформацію;
- рівень досвідченого користувача персонального комп’ютера;
- стресостійкість.
Підтверджений досвід волонтерської діяльності/участі у діяльності громадських організаціях/ініціативних групах, які надають допомогу вразливим суспільним групам, є перевагою.

 Із завданнями бюро правової допомоги можна ознайомитися тут.

Для участі у конкурсі претендентам необхідно:

1) до 18 години 00 хвилин 4 травня 2016 року заповнити заявку на веб-сайтіwww.legalaid-jobs.in.ua. Надіслані в інший спосіб та/або з порушенням встановленого строку заявки не розглядаються;
2) до 00 годин 00 хвилин 16 травня 2016 року пройти курс дистанційного навчання «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги» (далі – курс дистанційного навчання). Зареєструватися на курсі дистанційного навчання зможуть ті претенденти, які отримають запрошення Координаційного центру з надання правової допомоги, надіслане на адресу електронної пошти, вказану в заявці. Проходження претендентами курсу дистанційного навчання завершується о 00 годин 00 хвилин 16 травня 2016 року.

Претенденти, які відповідають встановленим вимогам та пройшли курс дистанційного навчання, будуть запрошені на інтерв’ю шляхом надсилання регіональними центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги повідомлення на адреси електронної пошти, вказані претендентами в заявках. Інтерв’ювання розпочнеться після 16 травня 2016 року. Для проходження інтерв’ю необхідно буде прибути до приміщення відповідного регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та пред’явити паспорт громадянина України.

Прийняття на роботу у Сумській області здійснюватиметься директоромРегіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області відповідно до законодавства про працю України в межах повноважень та в порядку, що визначені Положенням про центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 10 березня 2015 р. № 329/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 
10 березня 2015 р. за № 266/26711.

Методологічна підтримка проведення конкурсу здійснюється українсько-канадським проектом «Доступна та якісна правова допомога в Україні», що реалізується Канадським бюро міжнародної освіти і фінансується Міністерством закордонних справ, торгівлі та розвитку Канади.